Korzyści reprezentacyjne:

  • Merytoryczny udział przedstawiciela Partnera w wydarzeniu » udział w wybranym, ustalonym z Organizatorem panelu dyskusyjnym » możliwość przygotowania prezentacji / case study w wybranej formule
  • Przystąpienie przedstawiciela Partnera do Rady Programowej kongresu oraz udział w jej zamkniętych posiedzeniach

Korzyści marketingowe:

  • Logotyp w materiałach wydarzenia: mailingi
  • Możliwość ekspozycji marki podczas wydarzenia:
    • główne ekrany, telewizory LCD
    • ścianki, stoiska, materiały, gadżety, hostessy

Korzyści medialne:

  • Możliwość umieszczenia materiału przygotowanego przez Partnera w newsroomie wydarzenia
  • Promocja w mediach społecznościowych
  • Dedykowane mailingi

Korzyści dodatkowe:

  • Match-making – system dedykowanego networkingu ze wskazanymi uczestnikami wydarzenia, z zaangażowaniem opiekuna ze strony organizatora

Kontakt w sprawie współpracy

Aneta Pernak

Vice President of the Board
Business Development Director

kom: +48 791 989 886
e-mail: a.pernak@mmcpolska.pl

Zobacz relację partnerów poprzedniej edycji
13. FINTECH & 12. INSURTECH