
Siłą i główną przewagą konkurencyjną Limitless Technologies jest unikalny zespół ekspertów. Kompetencje rozwijaliśmy, pracując przez lata w centrali Salesforce w San Francisco (USA) oraz w europejskiej centrali mieszczącej się Dublinie (Irlandia). Lata doświadczeń w działach rozwoju oprogramowania – przechodząc przez kolejne szczeble kariery, od stanowisk młodszego programisty po senior managera i zarządzanie zespołami zajmującymi się rozwojem platformy Salesforce – dały nam pełną znajomość tego systemu i dogłębne zrozumienie możliwości, jakie zapewnia przedsiębiorcom każde z oferowanych rozwiązań.
www.limitless.pl

SAS jest liderem w analityce. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom wspiera firmy i instytucje na całym świecie w przekształcaniu danych w wiedzę. SAS jest partnerem pierwszego wyboru dla firm i instytucji, które chcą wykorzystać potencjał dostępnych danych. Klienci chętnie korzystają z naszych zaawansowanych technologii, wiedzy biznesowej i ekspertyzy branżowej. SAS® pozwala odkrywać wiedzę ukrytą w danych, identyfikować wartościowe informacje i eliminować błędy, aby w rezultacie podejmować trafne decyzje i stymulować rozwój. Z rozwiązań SAS korzysta 83 000 firm i instytucji w 147 krajach, w tym 92 przedsiębiorstwa z pierwszej setki listy 2018 Fortune Global 500. Rozwiązania SAS adresowane są do wszystkich sektorów gospodarki. Według niezależnych analiz rynkowych SAS jest wiodącym dostawcą analityki i sztucznej inteligencji na świecie. Firma powstała w 1976 roku i obecnie zatrudnia 14 000 pracowników. Na polskim rynku SAS Institute jest obecny od 1992 roku. www.sas.com/poland

Visa Inc. (NYSE: V) to światowy lider płatności cyfrowych. Naszą misją jest połączenie całego świata za pośrednictwem najnowocześniejszej, niezawodnej i bezpiecznej sieci płatniczej, wspierając tym samym rozwój ludzi, firm i całej gospodarki. Nasza nowoczesna globalna sieć przetwarzania danych transakcji – VisaNet – umożliwia dokonywanie bezpiecznych i skutecznych płatności na całym świecie i może przetwarzać w ciągu sekundy ponad 65 tys. operacji. Niesłabnący nacisk, jaki firma kładzie na innowacyjność, sprzyja szybkiemu wzrostowi handlu z wykorzystaniem wszelkich urządzeń połączonych z internetem, a także realizacji wizji przyszłości bezgotówkowej – dla każdego i w każdym miejscu. Wraz z ogólnoświatowym procesem przechodzenia z technologii analogowych na cyfrowe, Visa angażuje swoją markę, produkty, specjalistów, sieć i zasięg, by kształtować przyszłość handlu. Więcej informacji znajduje się na stronach www.visaeurope.com i www.visa.pl, na blogu www.vision.visaeurope.com oraz na Twitterze @VisaEuropeNews i @Visa_PL.
Partnerzy FinTech


CRIF Sp. z o.o. to wiodący dostawca informacji kredytowej w Europie oraz jeden z kluczowych podmiotów w skali światowej, dostarczający zintegrowane usługi i rozwiązania z zakresu informacji biznesowej, handlowej oraz zarządzania ryzykiem.
Obecnie ponad 6300 banków i instytucji finansowych oraz 44 tysięcy klientów indywidualnych codziennie korzysta z usług firmy CRIF aż w 50 krajach.
CRIF Sp. z o.o. oferuje systemowe zarządzanie ryzykiem kredytowym wykorzystując autorską platformę informatyczną. Rozwiązanie to umożliwia outsourcing systemu IT i oszczędność kosztów, a także efektywną konfigurację pod kątem potrzeb Partnera. Potwierdzeniem wysokiej sprawności systemu jest kilkadziesiąt milionów generowanych rocznie raportów kredytowych oraz wysoka dostępność systemu.
Spółka oferuje rozbudowaną gamę skutecznych narzędzi do wszechstronnej analizy ryzyka. Dostarcza gotowych produktów, a także rozwiązań w obszarze Big Data, opartych o integrację niestrukturalnych zbiorów danych budowanych z Partnerami. Oferta Spółki umożliwia inteligentną identyfikację osób i firm oraz powiązań między nimi, integrację wszystkich znaczących źródeł danych, a także zastosowanie indywidualnych modeli oceny scoringowej oraz reguł wykrywających próby wyłudzenia.
Rozwiązania CRIF to zintegrowany dostęp do wielu baz danych, a dzięki temu do pełnej i aktualnej informacji o wszystkich podmiotach obrotu gospodarczego. Dzięki temu, w oparciu o skonsolidowane informacje, CRIF umożliwia wiarygodną ocenę rzetelności płatniczej, monitoring podmiotów czy ustalenie aktualnego adresu.
CRIF Sp. z o.o. działa jako centrum rozwoju oprogramowania. Główną działalnością centrum jest projektowanie i implementacja zaawansowanych rozwiązań informatycznych. Zespół CRIF, składający się z doświadczonych inżynierów oprogramowania oraz architektów, łączy wiedzę biznesową z doświadczeniem technologicznym dostarczając wydajne rozwiązania w zakresie pozyskiwania, przetwarzania oraz użytkowania danych, dla najbardziej wymagających klientów.
Więcej informacji www.crif.pl

DLK Legal to nowoczesna firma prawnicza, skoncentrowana na obsłudze podmiotów z sektora finansowego i nowych technologii w zakresie wsparcia regulacyjnego, transakcyjnego i procesowego. DLK specjalizuje się w obsłudze banków, instytucji płatniczych, funduszy inwestycyjnych i podmiotów z rynku ubezpieczeń, spółek z branży IT, a także ich klientów i podmiotów współpracujących. Wspieramy podmioty nadzorowane m.in. w zakresie prawa bankowego i usług płatniczych, zagadnień compliance, AML, prawa korporacyjnego, prawa IT i ochrony danych osobowych oraz prawa konsumenckiego. Nasi specjaliści doradzają we wdrożeniu licznych projektów z pogranicza bankowości i nowych technologii, uczestnicząc w pracach nad kluczowymi innowacjami branży finansowej, m.in. przy wdrożeniach usług dostępu podmiotów trzecich do rachunku (TPP), mechanizmu distributed ledger (blockchain) i powszechnych płatności natychmiastowych. W ramach członkostwa w sieci World IT Lawyers oraz we współpracy z European Payments Consulting Association (EPCA) realizujemy liczne projekty o wymiarze transgranicznym. Eksperci DLK uczestniczą w pracach strumienia „Blockchain i kryptowaluty” przy Ministerstwie Cyfryzacji w ramach programu „Od papierowej do cyfrowej Polski”. Prawnicy DLK są również współautorami raportu „Study Impact of the PSD” oraz „Principles, Definitions and Model Rules of European Private Law” dla Komisji Europejskiej. Prawnicy DLK są autorami licznych publikacji oraz analiz prawnych i komentarzy oraz prelegentami na prestiżowych wydarzeniach branżowych w Polsce, Europie, Ameryce, Azji. Jako wykładowcy akademiccy, dzielą się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem.

SALESmanago Marketing Automation zapewnia proste w obsłudze rozwiązania, które na nowo definiują sposób wykorzystywania tradycyjnych narzędzi marketingowych. W każdym elemencie platformy, SALESmanago wychodzi poza ramy i standardowe oczekiwania klientów związane z:
email marketingiem,
dynamicznymi treściami na stronie www,
social media marketingiem,
reklamą w sieciach reklamowych,
oraz marketingiem mobilnym.
SALESmanago wybrało już ponad 10 000 zadowolonych klientów na całym świecie. SALESmanago zdobyło przewagę dzięki unikalnemu na skalę światową wykorzystaniu stale napływających danych behawioralnych i transakcyjnych o klientach w czasie rzeczywistym.
Celem SALESmanago jest tworzenie produktu, który umożliwia użytkownikom implementację najbardziej wyrafinowanych procesów marketingowych. System jest ciągle rozwijany o nowe możliwości i funkcjonalności, które są odpowiedzią na prośby i oczekiwania klientów. SALESmanago zdaje sobie sprawę, że oprogramowanie to nie wszystko, dlatego każdy klient otrzymuje dedykowanego specjalistę Marketing Automation, który wspiera go aktywnie w projektowaniu i budowaniu procesów automatyzacji marketingu.

SentiOne to narzędzie do monitorowania internetu, które pozwala firmom w szybki sposób sprawdzić opinie internautów na temat produktu, marki lub firmy w sieci. Narzędzie zbiera w jednym miejscu wypowiedzi i artykuły z całego internetu. Monitorowane źródła obejmują serwisy społecznościowe, fora internetowe, blogi, portale, mikroblogi, serwisy wideo, serwisy informacyjne oraz porównywarki opinii. SentiOne monitoruje internet na 26 rynkach europejskich, takich jak: Polska, Węgry, Niemcy, Holandia, Czechy, Rumunia, Estonia, Litwa oraz Łotwa, Bośnia i Hercegowina, Austria, Rosja, Ukraina, Chorwacja, Dania, Finlandia, Grecja, Norwegia, Serbia, Słowenia, Szwajcaria, Belgia, Bułgaria, Szwecja, Czarnogóra i Słowacja. Do grona klientów SentiOne należą między innymi takie marki, jak: Samsung, Procter&Gamble, NIVEA, Unilever, Allegro, Huawei, Allianz czy Urząd Miasta Warszawa. Ponadto firma współpracuje z agencjami interaktywnymi, PR i reklamowymi w Polsce i zagranicą.
Monitoring internetu pozwala w szybki sposób dokonać audytu marki, zmierzyć efekty prowadzonych kampanii, zapobiec kryzysom oraz sprawdzić, jak marka postrzegana jest na tle konkurencji. SentiOne analizuje wypowiedzi nawet kilka sekund po ich publikacji, a zakres historyczny danych w systemie sięga do pięciu lat wstecz. Korzystając z SentiOne, można także prowadzić szybki i sprawny dialog z użytkownikami sieci.
SentiOne oferuje kilka rozwiązań dopasowanych do potrzeb różnych grup docelowych oraz możliwości finansowych przedsiębiorstwa. W ramach usługi monitorowania dostępne są różne pakiety. Proponowane w ofercie rozwiązania zawierają między innymi dostęp do danych w real-time, nieograniczoną liczbę zwrotów kluczowych, automatyczne raporty PDF, analizę sentymentu i płci czy alerty krytyczne. Pakiety różnią się od siebie dostępem do danych historycznych, oraz dodatkowymi funkcjami, takimi jak analiza liderów opinii, tagowanie wyników czy geolokalizacja. Najwyższy pakiet, gdzie cenę ustala się indywidualnie z klientem zawiera badanie zasięgu, eksport danych, geotagowanie oraz wsparcie indywidualnego opiekuna. Narzędzie dostępne jest w darmowej wersji testowej przez 14 dni na www.sentione.pl.
Partnerzy InsurTech

Bacca to innowacyjna firma łącząca świat nowoczesnych technologii, ubezpieczeń i finansów. Jest liderem finansowania składek ubezpieczeń majątkowych na polskim rynku. Firma istnieje od 2011 r. i współpracuje z największymi brokerami, multiagencjami ubezpieczeniowymi oraz towarzystwami ubezpieczeń wspierając ich w ratalnej sprzedaży ubezpieczeń majątkowych, wycenie ryzyka oraz przygotowania ofert szytych na miarę zmieniających się potrzeb klientów. Bacca sukcesywnie rozwija projekty insurtech, które pozwalają m.in. na doskonalnie procesów ubezpieczeniowych w Polsce. Usługi dodatkowe Bacca zwiększają możliwości ograniczania ryzyka i rentownego wzrostu ubezpieczycieli. Bacca pracuje w obszarze płatności, rat miesięcznych, analizy ryzyka, odnowień i telematyki. Rozwiązania Bacca są tworzone ze zrozumieniem rynku agencyjnego, dzięki czemu łatwo je stosować w tradycyjnym modelu sprzedaży.

Beesafe to technologiczny startup należący do Compensa TU SA oraz Vienna Insurance Group, który oferuje ubezpieczenie OC/AC w pełni internetowej formie.
Najważniejszym wyróżnikiem nowej marki jest najszybszy i najprostszy kalkulator, jaki do tej pory pojawił się na polskim rynku. Aby poznać wiążącą cenę ubezpieczenia wystarczy podać tylko dwie informacje – numer rejestracyjny i datę urodzenia jego właściciela. Cały proces wyceny zajmuje sekundy, a do wyceny nie są potrzebne żadne wrażliwe dane, w przeciwieństwie do procesów oferowanych dotychczas przez rynek. MVP dla projektu Beesafe zostało wypracowana w mniej niż 8 miesięcy.
Jeszcze przed startem komercyjnych operacji zespół Beesafe odebrał dwie nagrody: Siłę Przyciągania Pulsu Biznesu w kategorii Employer Branding oraz Employer Branding Excellence Awards 2020 w kategorii kampania internetowa 2020.
Marka, równolegle z rozwojem oferty B2C, rozwija partnerskie kanały sprzedaży. Jej oferta jest obecna w czterech największych porównywarkach, a dalsze plany w tym obszarze koncentrują się na rozwoju sprzedaży bancassurance i affinity.

InterSafe – innowacyjny startup na polskim rynku ubezpieczeń.
Założona w maju 2020 r. spółka już w marcu 2021 r. planuje uruchomić nową aplikację mobilną InterSafe – pionierskie na polskim rynku rozwiązanie do zakupu i kompleksowej obsługi ubezpieczeń. Za pomocą aplikacji będzie możliwość wyszukania oraz porównania ofert, zakupu polisy, zgłoszenia szkody bez konieczności spisywania oświadczenia, a także zarobku dla użytkownika.
Spółka w swoich działaniach wykorzystuje najnowsze technologie jak sztuczna inteligencja (AI) i innowacyjne rozwiązania procesowe, dzięki którym będzie miała możliwość prowadzenia skutecznej analizy potrzeb klienta w trybie LIVE. Co zapewni jej bardzo dużą skuteczność w sprzedaży produktów dostępnych w aplikacji.
Intersafe działa jako multiagent ubezpieczeniowy. W swojej ofercie będzie miała produkty największych towarzystw działających na Polskim rynku.
Po starcie w Polsce Intersafe zamierza spróbować swoich sił również na innych rynkach. Pierwsze w kolejce są kraje bałtyckie. CEE (Central and Eastern Europe)

Partnerzy FinTech & InsurTech

ABAK (abak.com.pl) jest ogólnopolską firmą outsourcingową, specjalizującą się w profesjonalnej i kompleksowej obsłudze księgowej, podatkowej i kadrowo-płacowej przedsiębiorstw, osób fizycznych, spółek osobowych i osób prawnych. Świadczy również usługi doradztwa finansowego oraz podatkowego. Usługi świadczone przez Spółkę podlegają nadzorowi merytorycznemu doradcy podatkowego oraz pracowników posiadających certyfikaty na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych.
ABAK działa na polskim rynku od 1993 r. Obecnie swoimi usługami wspiera ok. 1000 podmiotów gospodarczych o różnym profilu działalności, w tym podmioty notowane na giełdzie (wraz z przygotowaniem raportów giełdowych), podmioty wymagające raportów do spółek-matek (w tym zagranicznych), podmioty specjalistyczne np. FIZ oraz FIZ AN (Fundusze Inwestycyjne Zamknięte Aktywów Niepublicznych). Posiada 7 oddziałów: w Olsztynie, Łodzi, Legnicy, Ełku, Wrocławiu i dwa w Warszawie. Zatrudnia ponad 120 profesjonalnych księgowych. W 2010 r. spółka zadebiutowała na rynku NewConnect.

PROFESCAPITAL (profescapital.pl) jest jedną z najbardziej doświadczonych firm działających na polskim rynku kapitałowym, oferującą usługi doradztwa transakcyjnego dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kluczową kompetencją spółki jest ocena wartości przedsiębiorstw, umożliwiająca wspieranie klientów we wszelkiego rodzaju operacjach kapitałowych. Posiada status Autoryzowanego Doradcy NewConnect oraz Firmy Partnerskiej GPW dla MSP.
PROFESCAPITAL świadczy kompleksowe usługi w zakresie pozyskania kapitału w transakcjach publicznych (IPO i SPO) i prywatnych (private placement), a także wprowadzania spółek na rynek główny GPW oraz NewConnect. Oferuje również usługi doradcze w procesach fuzji i przejęć przedsiębiorstw. Od początku działalności w 2002 roku PROFESCAPITAL zrealizowała dla swoich klientów transakcje na łączną kwotę przekraczającą 680 mln PLN.
Od 2009 roku PROFESCAPITAL jest podmiotem dominującym Grupy Kapitałowej, w skład której wchodzi także notowana na NewConnect firma ABAK S.A. (abak.com.pl) świadcząca usługi outsourcingu finansowo-księgowego oraz REDWOOD sp. z o.o., (redwoodpr.pl) wyspecjalizowana w obszarze obowiązków informacyjnych, relacji inwestorskich oraz PR. Ponad 120-osobowy zespół Grupy Kapitałowej PROFESCAPITAL wspiera corocznie swoimi usługami ponad 1000 klientów z sektora MSP.
Sponsorzy InsurTech

Patronat Honorowy

