Akcja dla studentów

Kreuj przyszłość finansów i ubezpieczeń!

Studencie, jeśli pasjonujesz się FinTech i InsurTech, to jest Twoja okazja! Wybierz jeden z tematów: 

– Branża fintech i insurtech w kontekście ewolucji rynku. Gdzie jesteśmy obecnie?

  • Rola nowych technologii i fintechów w automatyzacji procesów inwestycyjnych
  • Oczekiwania klientów w erze cyfryzacji – co użytkownicy naprawdę chcą od usług finansowych i ubezpieczeniowych?
  • Regulacje a praktyki biznesowe. Jak dynamiczne zmiany regulacyjne wpływają na sektor finansowy? 
  • Zmiany w formatach usług finansowych – jak banki mogą skutecznie odpowiadać na nowe potrzeby klientów
  • Budowa modeli biznesowych w oparciu o nowe dane i ryzyka w branży finansowej i ubezpieczeniowej

następnie napisz artykuł (maksymalnie do 8000 znaków ze spacjami) i wyślij go na adres j.tulo@mmcpolska.pl.

Najlepsze teksty zostaną opublikowane na naszym blogu, w naszych social mediach, a ich autorzy otrzymają zaproszenie na FinTech & InsurTech Digital Congress – wydarzenie, które gromadzi wizjonerów i praktyków branży.

Twoje pomysły w tematyce fintech i insurtech w przyszłości mogą znaleźć Cię w agendzie wydarzenia! Doświadczenie zdobyte podczas naszego kongresu przyczynią się do rozwoju Twojej wiedzy. Podczas dwóch dni wysłuchasz interesujących debat i interesujących case studies, które mają swoje praktyczne zastosowania w świecie finansów. To doświadczenie może pomóc w pisaniu prac naukowych czy przybliżyć niektóre zagadnienia o przydatne pomysły na rozwiązania i praktyki wspierające rozwój. Spotkania z liderami to unikalna okazja, by lepiej zrozumieć praktyczne aspekty tej dynamicznej rozwijającej się  branży fintech. Postaw pierwszy krok w kierunku swojej kariery – to moment, który może zmienić Twoją przyszłość!

Grafika konkursowa

Regulamin Akcji “Idee liderów przyszłości”

§1 Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem akcji „Idee liderów przyszłości” (dalej „Akcja”) jest MMC Polska z siedzibą w ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  2. Akcja ma na celu promowanie zaangażowania studentów w dyskusje na temat kluczowych zagadnień związanych z tematyką organizowanych kongresów.
  3. Udział w Akcji jest bezpłatny i dobrowolny.

§2 Uczestnicy Akcji

  1. Uczestnikiem Akcji może być każda osoba pełnoletnia, która posiada status studenta uczelni wyższej w Polsce lub za granicą.
  2. Uczestnik, wysyłając zgłoszenie, potwierdza, że zgłoszona praca jest jego oryginalnym dziełem, napisana bez wsparcia sztucznej inteligencji i nie narusza praw osób trzecich.

§3 Zasady Akcji

  1. Aby wziąć udział w Akcji, uczestnik powinien:
    • Wybrać jeden z pięciu proponowanych tematów związanych z danym kongresem udostępnionej na stronie akcji,
    • Przygotować autorski artykuł w języku polskim o długości maksymalnie 8000 znaków ze spacjami,
    • Przesłać artykuł w formie pliku tekstowego (formaty: doc, .docx, .pdf) na adres e-mail: j.tulo@mmcpolska.pl.
  2. Prosimy o przesyłanie artykułów pomiędzy 10.12 a 23.03.2025.
  3. W zgłoszeniu należy podać swoje dane: imię, nazwisko, nazwę uczelni, kierunek studiów, numer telefonu oraz adres e-mail.
  4. Wybór osób, które otrzymają zaproszenia, odbywać się będzie od początku akcji tj. 10.12 do 01.04.2025. Jeśli artykuł spełni nasze oczekiwania, twórca otrzyma informację w ciągu dwóch dni od oceny pracy przez zespół. O przyznaniu wyróżnienia uczestnik może się dowiedzieć również w trakcie trwania Akcji.
  5. Wartość nagród wynosi 2 653,35 zł. W kwocie zawarty jest zryczałtowany podatek 10%.

§4 Ocena i publikacja artykułów

  1. Wszystkie nadesłane prace będą oceniane przez zespół MMC Polska pod kątem:
    • Zgodności z tematem,
    • Oryginalności i kreatywności przedstawienia tematu.
  2. Organizator nie określa minimalnej ani maksymalnej liczby artykułów, które zostaną wyróżnione.
  3. Wyróżnione prace:
    • Zostaną opublikowane na blogu oraz w mediach społecznościowych Organizatora,
    • Zostaną przesłane do partnerów kongresu,
    • Ich autorzy zostaną zaproszeni na wydarzenie w formie Uczestnika.

§5 Prawa autorskie

  1. Uczestnik, przesyłając artykuł, udziela Organizatorowi niewyłącznej licencji na publikację tekstu w ramach działań promocyjnych związanych z Akcją, w szczególności na blogu oraz w mediach społecznościowych MMC Polska.
  2. Organizator ma prawo dodać akapit informujący o tym, że artykuł powstał w ramach Akcji zorganizowanej przez MMC Polska.
  3. Uczestnik zachowuje prawa autorskie do swojej pracy.

§6 Ochrona danych osobowych

  1. Przesłane dane osobowe będą przetwarzane przez MMC Polska wyłącznie na potrzeby realizacji Akcji, w zgodzie z przepisami RODO.
  2. Administratorem danych osobowych jest MMC Polska.

§7 Postanowienia końcowe

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu lub odwołania Akcji, informując o tym uczestników za pośrednictwem strony internetowej.
  2. Wszelkie pytania dotyczące Akcji należy kierować na adres e-mail: j.tulo@mmcpolska.pl.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia.