LAUREACI POPRZEDNIEJ EDYCJI KONKURSU FINTECH & INSURTECH AWARDS

FINTECH AWARD – Loan-by-link (Provema)

Odbierający:
Grzegorz Szulik, Prezes Zarządu Provema

Wręczający:
Kamil Smuga, Prezes Zarządu, Limitless

Uzasadnienie:
Provema to firma tworząca rozwiązania oparte o algorytmy sztucznej inteligencji i machine learningu. Wiodący projekt LoanByLink to jedno z tych rozwiązań, które zrewolucjonizowało rynek nowych technologii.

INSURTECH AWARD – Higo (Higo Sense)

Odbierający:
Łukasz Krasnopolski, Prezes zarządu, Higo

Wręczający:
Cezary Świerszcz, Założyciel Bacca

Uzasadnienie:
Higo to rewolucyjne rozwiązanie telemedyczne, które daje diagnozę w ciągu jednej godziny, na podstawie zebranych badań przedmiotowych. Dzięki Higo – pacjenci sami zbierają dane medyczne: mierzą temperaturę, osłuchują serce i płuca, wykonują zdjęcia gardła, ucha i skóry. Pacjent otrzymuje diagnozę, informacje na temat dalszego postępowania, a także e-receptę, e-skierowanie i e-zwolnienie. Wszystko to w domu, bez konieczności bezpośredniego kontaktu, bez ryzyka infekcji.

BEST PAYMENT SOLUTION – SoftPos (SIX Payment Services)

Odbierający:
Artur Żymańczyk, Country Manager poland, SIX Payment Services (Europe) S.A

Wręczający:
Marcin Wenus, Redaktor Naczelny Comparic24.tv

Uzasadnienie:
Rozwiązanie SoftPos wdrożone przez SIX Payment Services, spółkę należącą do grupy Worldline, lidera na rynku płatności elektronicznych w Europie, przy współpracy z polskim fintechem SOFTPOS to najbardziej wszechstronny aplikacyjny terminal płatniczy, który rewolucjonizuje rynek płatności begotówkowych zarówno w Polsce, jak i na świecie.

BEST LENDING SOLUTION – Symmetrical.ai

Odbierający:
Daniel Wartołowski, Współzałożyciel Symetrical Labs

Wręczający:
Dariusz Mazurkiewicz, Prezes BLIK

Uzasadnienie:
W niepewnych czasach Symmetrical współpracuje z pracodawcami, aby dostarczyć ich pracownikom tani, etyczny i inkluzywny dostęp do usług finansowych, zawsze wtedy, gdy ich potrzebują.

DEBT COLLECTION AWARD – SWI – System Wymiany Informacji CreditCheck (CRIF Sp. z o.o.)

Odbierający:
Rafał Plutecki, Prezes Zarządu, Crif

Wręczający:
Katarzyna Królak-Wyszyńska, CEO, Innovatika

Uzasadnienie:
CRIF Credit Check Branżowa Wymiana Danych to platforma do szczegółowej oceny zdolności kredytowej (konsumenta) oraz ochrona antyfraudowa, odpowiadająca oczekiwaniom branży finansowej (pożyczkowej) dostarczająca rozwiązanie systemowe do poufnej wymiany informacji o wnioskach i pożyczkach.

MANAGER OF THE YEAR – Krystian Kulczycki, Prezes Zarządu PayEye

Odbierający:
Krystian Kulczycki, Prezes Zarządu, PayEye

Wręczający:
Klaudia Gorczyca, Director of International Business, PremFina

Uzasadnienie:
Doświadczony manager i specjalista w zarządzaniu bankami i instytucjami finansowymi – Prezes i współwłaściciel wrocławskiego fintechu PayEye-Krystian Kulczycki. Stoicyzm, wysoki profesjonalizm jak i wspaniale poczucie humoru to cechy, dzięki którym jest liderem zespołu, który wprowadza na rynek innowacyjne I wizjonerskie rozwiązanie – system płatniczy oparty na biometrii tęczówki oka.

STRATEGIC COOPERATION AWARD- Booksy i BNP Paribas

Odbierający:
Przemysław Barszcz, Head of Sales Booksy Polska

Wręczający:
Adam Malinowski, Wiceprezes, Signal Iduna

Uzasadnienie:
Umożliwienie rezerwacji spotkania z doradcą w oddziale banku BNP Paribas za pomocą aplikacji mobilnej Booksy to prawdziwa rewolucja nie tylko w kontaktach klienta z bankiem, ale również w historii polskiego start up’u. Od teraz klienci mogą rezerwować wizyty online we wszystkich placówkach banku BNP Paribas w kraju, bez potrzeby dzwonienia na infolinię i bez oczekiwania w kolejce, co w kontekście panującej pandemii pozwala zadbać o bezpieczeństwo klientów i ograniczyć liczbę osób przebywających jednocześnie w oddziale. Dla Booksy współpraca z bankiem BNP oznacza kolejny krok na drodze budowy najpopularniejszej, uniwersalnej platformy do rezerwacji wizyt online. Dla Banku BNP Paribas wprowadzona usługa była wyrazem zupełnie nowego, unikatowego i pionierskiego podejścia do klienta, które podniosło jakość i komfort świadczonych usług, a w czasach pandemii przyczyniło się też do zwiększenia bezpieczeństwa klienta w kontakcie z bankiem.